Введення початкових залишків
На початку роботи в системі всі звіти поки що порожні. Проте, кошти є у касі та на рахунках у банку, товари на складі, хтось винен нам, а комусь винні ми. Такі первісні відомості називаються Початковими залишками.
Початкові залишки вносяться на дату початку обліку у системі.
Наприклад, Ви вирішили розпочати ведення обліку з 1 січня 2022 року - у цьому випадку датою введення залишків буде 31 грудня 2021 року.
Встановіть дату початку обліку у довіднику Компанії ► вкладка Облік.
Залишки по рахунках обліку вводяться окремо по кожній організації.
Чи потрібно вносити початкові залишки?
Якщо Ви вирішили вносити всі документи з початку своєї діяльності (тобто дата початку обліку в системі та дата початку діяльності збігаються) - у цьому випадку введення початкових залишків не потрібне.
Якщо Ви тільки зареєструвалися як приватний підприємець - введення початкових залишків не потрібне, починайте з безпосереднього внесення поточних даних у системі.
Якщо Ви ведете діяльність вже не один рік (або місяць) і введення всіх документів із самого початку діяльності не має сенсу або проблематичне - у цьому випадку Вам необхідно визначитися з датою початку обліку та внести початкові залишки на цю дату.
Внесення початкових залишків товарів
Dilovod дозволяє одночасно створити номенклатуру товарів та внести залишки по складу і ціни, завантаживши дані із файлу Excel.
Якщо файлу зі складськими залишкам немає у електронному вигляді, скористайтеся введенням даних вручну.
Внесення початкових залишків грошових коштів
Введіть початкові залишки грошових коштів у касі та на банківських рахунках, у національній та/або іноземній валюті.
Внесення початкових залишків по взаєморозрахунках з покупцями
Внесення початкових залишків по взаєморозрахунках з постачальниками
Оновлено: 18/06/2024
Дякуємо!