Ручні операції
Ручні бухгалтерські операції є способом реєстрації господарських фактів через ручне введення проводок, не автоматизованих документами.
Щоб ввести ручну операції перейдіть у меню:
Бухгалтерія ► Бухгалтерські операції ► Створити
Проста проводка
Заповніть документ:
- встановіть дату операції
- додайте рядок

- проводка може містити такі необов'язкові реквізити, які встановлюються як для дебету, так і для кредиту проводки:
- аналітика (в залежності від рахунка обліку, який обраний для операції)
- кількість (якщо в плані рахунків для рахунку встановлена ознака ведення кількісного обліку)
- валюта і валютна сума (якщо операція проводиться в іноземній валюті).

- збережіть документ.
Складна проводка
Складна проводка спрощує введення операції, у якій один рахунок дебетується, декілька кредитується на загальну суму, або навпаки.
Щоб налаштувати таку проводку, у документі натисніть Налаштування операції

Встановіть позначку Складна проводка.
Позначте додаткові колонки для розділу Дебет і Кредит для відображення відповідно до рахунку обліку, який використовується. Натисніть ОК.

Таким чином, дебет та кредит операції будуть знаходитися на окремих закладках.
Табличну частину однієї із закладок можливо заповнити автоматично:

- Оберіть рахунок обліку для відбору, та тип залишку із доступних у списку. Оберіть аналітику (фільтри) по рахунку за необхідності:

- Натисніть ОК

- Заповніть закладку Кредит

- Збережіть документ
Оновлено: 18/11/2022
Дякуємо!