Рахунки покупцям
Рахунок покупцю є вихідним документом виходячи з якого виконується оплата (аванс) покупця і продаж товару (послуги).
У більшості випадків для виставлення рахунків не потрібне використання окремого документа Рахунок покупцю, натомість Ви можете друкувати рахунок безпосередньо із замовлення, акта виконаних робіт або видаткової накладної.
Якщо Ви використовуєте Замовлення покупців, і Вам потрібно, щоб номер рахунку збігався з номером замовлення, надрукуйте Рахунок-замовлення безпосередньо із замовлення покупця.
У разі якщо оплата покупця проводиться за фактом наданих послуг (виконаних робіт) або відвантаження товару, рахунок покупцю можна сформувати в Акті виконаних робіт чи Видатковій накладній.
В іншому випадку, рахунок можна створити в окремому документі в журналі Рахунки покупцям.
Щоб створити рахунок покупцю перейдіть до меню:
Продажі ► Рахунки покупцям ► Створити
Реєстрація покупця
Якщо рахунок виписуєте постійному покупцю, виберіть його із довідника клієнтів.
Для пошуку використовуйте найменування клієнта, номер телефону, ІПН або емейл.
або зареєструйте нового в полі Покупець:
Якщо клієнт здійснює одноразову покупку і немає необхідності реєструвати його у довіднику, натисніть відповідну кнопку:
та введіть дані покупця у текстове поле Контактні дані.
У цьому випадку контактну інформацію про покупця буде збережено безпосередньо в замовленні.
Заповнення списку товарів та послуг
Для додавання товару чи послуги у рахунок натисніть кнопку Додати.
Для пошуку існуючого товару наберіть частину найменування, код або артикул товару.
При значній кількості позицій у документі рекомендуємо скористатися одним із способів заповнення:
підбір товарів та послуг за довідником
підбір товарів за штрихкодом
завантаження табличної частини документа із файлу
Вибір менеджера
При веденні обліку роботи менеджерів для розрахунку відсоткової винагороди за результатами роботи, в нижній частині документа вкажіть менеджера за яким значиться замовлення покупця.
Налаштування постійних реквізитів у рахунках
У рахунках можливо налаштувати перелік постійних реквізитів, які автоматично відображатимуться за замовчуванням при створенні нових документів.
Додаткові реквізити у рахунку
Окрім стандартних параметрів у рахунках можливо додати власні реквізити, та вивести їх на друк.
Оплата (аванс) від покупця
Часткову (аванс) або повну оплату від покупця в Dilovod можна зареєструвати платіжним документом створивши його декількома способами.
Контроль оплат по рахункам
Dilovod дозволяє безпосередньо у списку рахунків бачити суму оплати, що надійшла, по кожному документу. Вам достатньо лише внести оплату безпосередньо на основі рахунка.
Після проведення оплати на замовлення (рахунку), у колонці Оплата автоматично встановиться статус Сплачено.
У разі часткової оплати в колонці Оплата буде вказано суму такої оплати.
Статуси рахунка
При роботі з рахунками покупцям можливо встановлювати та контролювати поточний стан документів.
Продаж по рахунку
Для формування доходу та собівартості по рахунку (списання товару зі складу) необхідно зареєструвати Видаткову накладну (Акт наданих послуг).
Оновлено: 08/08/2023
Дякуємо!