Статті на: Інтеграції

Інтеграція з Paperless

Paperless - це простий, функціональний та безкоштовний сервіс електронного документообміну від Приватбанку для швидкої роботи вашого бізнесу. Інтеграція Dilovod з Paperless сприяє автоматизації обробки документів, зменшенню помилок та покращенню ефективності бізнес-процесів, оптимізуючи використання ресурсів та часу.


Налаштування у кабінеті Paperless


Для налаштування інтеграції, необхідно отримати дані Client ID та Secret. Для цього:


  1. В особистому кабінет Paperless відкрийте у меню справа розділ Керувати агентами



  1. У вікні налаштування введіть назву компанії (наприклад, Dilovod), та натисніть Додати:



  1. Зареєструйте агента:



  1. Скопіюйте отримані дані Client ID, Secret та Name:



Налаштування у базі Dilovod


  1. Перейдіть у довідник Компанії.


  1. Відкрийте картку компанії/підприємця, у розділі Інтеграції відкрийте список з налаштуваннями:



  1. Додайте нове підключення:



  1. Вкажіть назву підключення, та вставте скопійовані в кабінеті Paperless Client ID та Secret:



  1. Збережіть налаштування, оберіть його як основне:



Відправка документів у Paperless


Як відправити документ


Після відправки документа із бази Dilovod у новій вкладці браузера відкриється сторінка з документом у сервісі Paperless . Для завершення процесу необхідно підписати документ за допомогою електронного цифрового підпису (ЄЦП):



Оновлено: 27/12/2023

Чи була ця стаття корисною?

Поділіться своїм відгуком

Скасувати

Дякуємо!