Інтеграція з Paperless
Paperless - це простий, функціональний та безкоштовний сервіс електронного документообміну від Приватбанку для швидкої роботи вашого бізнесу. Інтеграція Dilovod з Paperless сприяє автоматизації обробки документів, зменшенню помилок та покращенню ефективності бізнес-процесів, оптимізуючи використання ресурсів та часу.
Налаштування у кабінеті Paperless
Для налаштування інтеграції, необхідно отримати дані Client ID та Secret. Для цього:
В особистому кабінет Paperless відкрийте у меню справа розділ Керувати агентами
У вікні налаштування введіть назву компанії (наприклад, Dilovod), та натисніть Додати:
Зареєструйте агента:
Скопіюйте отримані дані Client ID, Secret та Name:
Налаштування у базі Dilovod
Перейдіть у довідник Компанії.
Відкрийте картку компанії/підприємця, у розділі Інтеграції відкрийте список з налаштуваннями:
Додайте нове підключення:
Вкажіть назву підключення, та вставте скопійовані в кабінеті Paperless Client ID та Secret:
Збережіть налаштування, оберіть його як основне:
Відправка документів у Paperless
Як відправити документ
Після відправки документа із бази Dilovod у новій вкладці браузера відкриється сторінка з документом у сервісі Paperless . Для завершення процесу необхідно підписати документ за допомогою електронного цифрового підпису (ЄЦП):
Оновлено: 27/12/2023
Дякуємо!