Статті на: Роздрібна торгівля

Форми оплати у роздрібній торгівлі

Для роздрібних продажів встановлюється дві форми оплати (готівка та карта) кожним користувачем (касиром, менеджером тощо) для вибору за замовчуванням.

Налаштування форм оплати здійнюється одноразово у самому документі Роздрібний продаж:


  1. У документі натисніть команду Оплата



  1. Якщо форми оплати раніше не були встановлені, на відповідне питання - натисніть Так



або натисніть **Налаштування **(щоб відредагувати існуючі форми оплати)



  1. За допомогою команди Додати оберіть відповідну касу для реєстрації оплати готівкою, та банківський рахунок (або карту) - для безготівкової оплати.


Вибір каси для форм оплати "Оплата готівкою"


  1. Натисніть Зберегти.



  1. Після виконаних налаштувань з'являться відповідні форми оплати для зручної фіксації отриманих коштів.


Оновлено: 12/10/2022

Чи була ця стаття корисною?

Поділіться своїм відгуком

Скасувати

Дякуємо!