Форми оплати у роздрібній торгівлі
Для роздрібних продажів встановлюється дві форми оплати (готівка та карта) кожним користувачем (касиром, менеджером тощо) для вибору за замовчуванням.
Налаштування форм оплати здійнюється одноразово у самому документі Роздрібний продаж:
- У документі натисніть команду Оплата
- Якщо форми оплати раніше не були встановлені, на відповідне питання - натисніть Так
або натисніть **Налаштування **(щоб відредагувати існуючі форми оплати)
- За допомогою команди Додати оберіть відповідну касу для реєстрації оплати готівкою, та банківський рахунок (або карту) - для безготівкової оплати.
- Натисніть Зберегти.
- Після виконаних налаштувань з'являться відповідні форми оплати для зручної фіксації отриманих коштів.
Оновлено: 12/10/2022
Дякуємо!