Статуси клієнтів
У діяльності важливими завданнями вважаються планування та аналіз продажів. Для того, щоб ці завдання в потрібний момент можна було швидше та ефективніше вирішити, буде зручно розділити всіх клієнтів на групи, надавши кожній з них певний статус.
Dilovod дозволяє кожному клієнту вказати категорію - наприклад, за типом торгової точки - кафе, бар, ресторан, роздрібна точка тощо, або за стадією відносин - потенційний, разовий, постійний, втрачений клієнт та ін.
Такі статуси можливо налаштувати самостійно, призначивши кожному своє найменування та колір.
Налаштування статусів
Щоб внести список своїх статусів клієнтів перейдіть у довіднику
Більше ► Налаштування довідника ► Статуси
Додайте власні статуси за допомогою команди Створити, оберіть колір.
Збережіть налаштування.
Перезайдіть у довідник, щоб з'явилася колонка Статус.
Вибір статуса
Встановити статус клієнту та внести примітку для кожної зміни (при необхідності), можливо двома способами:
у журналі документів - станьте на потрібний рядок, правою кнопкою миші відкрийте контекстне меню, і клікніть Стан, у списку оберіть потрібний варіант
у картці клієнта - натисніть кнопку Новий (розташована в правому нижньому кутку і може мати інше найменування, що збігається з поточним станом клієнта) активуйте список можливих статусів та оберіть потрібний
Історія змін статуса
Для перегляду історії зміни статусів контрагента:
Відкрийте картку контрагента
Більше ► Історія змін
У списку відображаються дата та час зміни статусів:
Перегляд звітності у розрізі статусів
Щоб сформувати звіт (наприклад, по продажам) у розрізі статусів покупців у налаштуваннях у розділі Групування виконайте наступні дії:
Оновлено: 22/03/2023
Дякуємо!